Thursday, March 23, 2017

Befit 2017 III nädal: linkadi-lonkadi

Hei!

Kolmas nädal on kõige rohkem linkadi-lonkadi läinud. Loen siin teiste kaasvõistlejate blogisid ja heameel on näha, et ma pole ainuke, kel eelmine nädalavahetus lappama läks. Ärge nüüd saage valesti aru - ei, ma ei soovi kellelegi ebaedu, aga ma tundsin vahepeal end üsna kehvasti oma toitumise pärast, aga me oleme ju ainult inimesed ja ei tasu võistluse pärast hulluks ka minna. ;) Lisaks sai mitu korda ka väljas söödud, aga üritasin teadlikult oma toitu valida. Üks valik näiteks:
Mack Bar-B-Que's ei pea alati burksi võtma. See salat oli ülimaitsev! :)

Kõige kehvem selle nädala juures on mu tervis - mul on juba tükk aega kurguvalu ja köha. Sellega on mu unekvaliteet kannatanud - ma ei saa enam üldse normaalselt magada. Tihtipeale ärkan öösel üles ja teen endale kuuma piima mee ja ingveriga. See on hetkel ainus asi, mis mul magada laseb. 

Tallinlased, mis toimub? Kõik poed on Balticovo munavalgetest tühjad. Praegu on Rimis kampaania ja inimesed oleks justkui hulluks läinud. Olen nii palju poode juba läbi käinud, hakkan juba vaikselt alla andma. Palun jätke mulle ka üks pudelike sinna letile. :D
(Update: kui soodukad läbi said, on need nüüd jälle poodides saadaval.)

Täielik cheat-weekend!
Käisin laupäeval ühel poliitikaüritusel Soomes, Hämeenlinnas asuvas lossis, Vanajanlinnas. Trip algas juba "paljutõotavalt" - olin valmistanud toidud ette, mille ma laevale pidin kaasa võtma. Mul läks töö juures nii kiireks, et panin sellise tuhinaga minema, et unustasin oma valmisprepitud toidud töö juurde. Vot sellised asjad ajavad ikka tohutult närvi. Jooksin siis kaupsi ja haarasin endale lõhe ja salati kaasa. Aga Hämeenlinna  lossi puhul oli tegu väga kauni kohaga ja huvitava üritusega. Toidud olid übermaitsvad ja loomulikult ma pidin kõike proovima ja avastasin palju uusi ja huvitavaid maitseid. Kusjuures ma nautisin eelroogasid rohkem kui pearooga. Õhtusöögil pakuti nt suitsulõhe-toorjuustu "võileivatorti", kõrvitsa-lillkapsa "panna cotta't", mis oli superhea, küpsetatud punapeeti kitsejuustumoussega (mmmm viis keele alla!), hirveliha "sülti"; pearoaks oli põdraliha ahjukartulite, porgandi ja kaalikaga. Magustoiduks oli mustikatort ja õuna-vanilje magustoit (I loved that, mmm!). Tegelikult ei olnud ju kõige halvem ja ebatervislikum toidu valik? Asi oli pigem portsjonites - kindlasti sai rohkem söödud kui tavapäevadel. Sai ka paar klaasikest veini võetud, mille üle ma tegelikult üldse nii õnnelik polnud, eriti järgmisel hommikul. Lisaks üritusele oli ka muid cheatimisi: kurguvalu leevendasin jäätisega (toimis!) ja kuidas ma siis Soomes nii käin, et üht karjala pirukat ei söö? :)
Nii rikkalikku hommikusööki pole ma veel üheski hotellis saanud, aga kaerahelbepuder oli kahjuks üsna maitsetu.

Soomes sain ka oma valguvarusid täiendada. ProFeelid enam ei pakugi seal nii palju pinget - toon kogu aeg erinevaid Skyre kaasa, valik on seal väga suur ja kõik need on superhead ka. Tore oli näha, et Soome olid jõudnud ka mustika ja sidruni-toorjuustukoogimaitselised Njie valgupudingud. Hea uudis on, et nüüd lähiajal peaksid Eestisse jõudma ka uued maitsed (can't wait apelsini-šokolaadi Njiet!).

Käisin täiendasin oma Barebellsi varusid ka Kaubamajast ja NTC-daylt. Pean tõdema, et kõik nende tooted, eriti batoonid ja šokopallikesed on imelised. Lisan neid pallikesi pudrule.


Esmaspäev on kinopäev. See tähendab, et Apollos on kinodelnik ehk kõik filmid on klubilisele poole hinnaga - so why not?! Apollo Kinos käimisel on veel üks hea pluss - seal pakutakse frozen jogurtit, mida ma armastan väga. Miks võtta popcorni, kui seal pakutakse sellist imehead asja?! Nagu öeldakse "lubatud maius" - väidetavalt on 100g-s ainult 122kcal.
Muidu oli kõik hästi, käisin enne kino trennis ära, sõin oma jogurtikese, aga koju jõudes olin nii näljane. Haarasin Lidost supi kaasa, kuna nv-l ma ei jõudnud õhtusööke valmis preppida. Jama on selles, et peale supi söömist tabas mind hull magusaisu ja võtsin veel jogurtit jms magusat ka. Peab ikka rohkem vaeva preppimisega nägema, siis ei taba selliseid idiootseid söömasööste. Või ehk peab teinekord karbikesega oma söögi kinno kaasa võtma? Ei ole just kõige toredam nii täis kõhuga tuttu minna. Teisipäeva õhtul võtsin end kokku ja preppisin mitme päeva lõunad valmis. Õhtusööke veel ei teinud, kuna ma ei tea veel oma selle nädala kindlaid plaane.
Täisteramakaronid, veisehakkliha, köögiviljad - 348kcal

Üks jama oli see nädal veel - meeletu magusaisu! Ma ei tea, kas see tuleb mu haigusest ja magamatusest või eelmise nv magusa üledoosist?! Tihtipeale olen haaranud mingi jogurti vms appi, aga mul ei meeldi, kui mul mingid kontrollimatud isud tulevad. Seepärast olen hommikuti ka magusale pudrule üle läinud, kuna see aitab natuke mu magusaisu leevendada. Tegin näiteks üks hommik maasika-šokolaadi kaerahelbeputru, kuhu lisasin 90%-list šoksi. Ütlen ausalt, et see tume šokolaad aitas mind väga - olen sama probleemi ka varem tumeda šoksiga ravinud. Loodan, et saan oma isud kiiresti kontrolli alla.



Nädala kokkuvõte: nagu ma juba arvasin, esineb mul kaalukõikumisi. Täna, 22. märtsil sai mul kolm nädalat täis ja kaal näitas 51,5kg. Mõõte pole ma veel võrrelnud - lükkan seda veel edasi, siis on veidike põnevam. Aga võiksin öelda, et silmaga vaadates on juba PISIKESI muudatusi näha. Tean eelmisest aastast, et nii kui on esimesi tulemusi näha, siis mott kohe kasvab, aga enne seda pean korralikult terveks saama. Praegu olen veidike jõuetu ja ei suuda oma teekonnal, eriti treeningutel maksimumi välja pigistada. Mulle sai saatuslikuks see, et käisin kogu aeg tõbisena trennis. Nüüd, postituse kirjutamise hetkel, olen täiesti haige ja palavikus ning kohe sean oma sammud EMO-sse, et mingitki abi saada. Palun ärge minge sama hulluks kui mina, vaid kuulake oma keha! Tahaks kiiresti terveks saada...

Kaunist kevadet!

No comments:

Post a Comment