Sunday, March 19, 2017

BeFit II nädal: korralik kaalumuutus

Hei!

Kolmapäev on kokkuvõtete tegemise päevaks (kuigi alati venib mu postituse kirjutamine mitme päeva peale, nii ka seekord). Hommik on alanud väga päikseliselt ja kaunilt, seda ka kaalunumbri osas. Kaal langes nädalaga -1,2kg, aga ma usun, et hakkab veel korralikult kõikuma Befit perioodil. Üldiselt olen suutnud end järje peal hoida, aga vahepeal, kui on ikka väljas söömine, siis läheb kõik arvestamine metsa. Ainuke, mille kallal nuriseda võiks, on vähene uni. Harjutan end vaikselt ka rohkem sööma - ka see ei lähe veel nii ludinal. 

Mis BeFit on mulle juba andnud? JULGUST! Julgust proovida uusi toite ja trenne, isegi kui sellega käib kaasas feilimine. Kujutate ette - mina, kes ma kunagi vihkasin kokkamist, veetsin oma laupäeva õhtu kodus pliidi taga?! Ise ka väga ei usu tegelikult. :D Mul tekivad igal nädalal uued toiduideed, mida proovida tahan - palju inspiratsiooni olen saanud instagramist. Seega proovisin eelmisel nädalavahetusel enda jaoks täiesti uusi toite. Tegin näiteks avokaado-banaani-kakaokreemi: maitse oli alguses võõras, aga tegelikult oli väga hea, tervislik ja toitev magustoit. Lisaks tegin ka kiire õhtusöögi - "täidetud" suvikõrvitsa, mille retsepti autoriks on Helena Mang (retsepti leiate SIIT!). Helenalt olen saanud üldse väga häid retsepte - aitäh, et viitsid oma vahvaid nippe ka teistega jagada! :)

Olin tükk aega unistanud ka püreesupist ja ka seda tegin kaht erinevat sorti - kõrvitsasuppi ja porgandi-lillkapsa-brokkoli-suppi. Kõrvitsasupp oli 100x parem - kõrvits sobib tegelikult nii paljudesse erinevatesse roogadesse. Püreesuppides kasutasin Valio juustumaitselist köögikoort, mis andis mõnusa maitse juurde ja pole nii rammus nagu Merevaik jms. Järgmine kord proovin suppi tavalise maitsestamata jogurtiga teha. Nädalavahetusel preppisin ka nädala toidud valmis, mis tegi mu elu nii palju lihtsamaks. Jõuad õhtul hilja trennist ja ei pea hakkama kokkamise peale aega raiskama - jääb vaid toidu soojendamise vaev. Tegin nt oma lemmikuid punapeedi-kana-kodujuustu-kotlette. I love those!

Hommikuti katsetan ka erinevaid putrusid, sest tavaline puder on minu jaoks liiga igav. Proovisin esimest korda putru teha kalamarjaga, mis sobis pudru sisse ülihästi. Mõni päev lisasin veel lõhet ka juurde - ideaalne! Ja mul oli juba ammu plaanis lisada pudrule jäätist. Tegin putru mandlipiimaga ja lisasin sinna ühe oma lemmiku - Ben&Jerry Cinnamon Bunsi jäätise. Puder oli küll superhea, aga peab tõdema, et kõht läks tavalisest kiiremini tühjaks. Pean ikka oma munavalgete ja soolase pudru juurde vist jääma või siis magus puder koos mõne hea maitsega valgupulbriga. :)



POELEIUD
Teisipäeval ilmus mu instagrami voogu uudised sellisest brändist nagu Barebells, mis jõudis nüüd Eesti turule. Kõik jooksid Kaubamajja ostma, nii ka me Angiega. Proovisime Cookies&Cream-i proteiinibatooni, mis oli überhea. Tahan kindlasti ka teisi maitseid proovida. Lisaks katsetasin veel nende vanilje-pirni proteiinipudingut, mis oli ehk liiga magus, isegi minusuguse magusasõbra jaoks, ja konsistents oli ka veidi liiga vedel. Mõned soovitasid seda enne tarbimist natukeseks sügavkülma panna.
Vahepalad


TRENNID
Olen katsetanud ka uusi trenne. Sain lõpuks koha ka Brazil Butt Lift, kuhu alati on metsikud järjekorrad. Tegu on siis lihastrenniga, kus keskendutakse tuharalihastele - igasugused kükid, väljaasted ja raskusena kasutatakse kummilinti. Ma kartsin hullemat, aga tegelikult oli see väga mõnus trenn ja kestab ainult 45 minutit. Lähen kindlasti uuesti sinna, kui koha saan. Lisaks proovisin ka toningut, mis on lihastrenn tervele kehale - ka see meeldis mulle. Võibolla hakkan natuke tugevamaks saama, et oskan juba vaikselt ka lihastreeninguid nautida. Ja nüüd sain uue Bodyjami ka ära proovida, mida ootasin väga. Ütleme ausalt, et koreograafia on üpris raske ja usun, et läheb palju aega, enne kui see kava selgeks saab. Aga see feeling, mis sa sealt saad.. see on nii super lihtsalt, õnnehormoonid möllavad! :) Nüüd peaks veel uue BodyCombati ka ära proovima. Kui varem ei jõua, siis nädalavahetusel Nike Training Day-l ikka. Olen käinud ka jõusaalis, aga see on lihtsalt nii hull, mis seal praegu toimub - jõuksid on nii rahvast täis. Ma ei saa aru, kas kõigile on alles nüüd kohale jõudnud, et suvi pole enam kaugel ?! :D




No comments:

Post a Comment