Tuesday, March 21, 2017

Nike Training Day 2017

Hei!

Käisin ka esimest korda NTC-Day'l ära ja mõtlesin paar rida kirja panna. Ootasin seda üritust tükk aega ja kuna pidin laupäeva õhtul Soomes ühel poliitikaüritusel osalema, siis võtsin hommikuks kohe laevapileti. Muidu oli kõik ok, aga suutsin enne üritust mõnusalt tõbiseks jääda. Laupäeval ja pühapäeva hommikul olin veel üsna kehvas seisus. Jõin oma kuumad tervendavad joogid ära ja üritusele...

Jõudsin üritusele mitu tundi hiljem, seega kahjuks kõiki trenne ei näinud. Lisaks otsustasin, et üritusel hullu ei pane ja teen nii palju kaasa, kui suudan. Iseenesest oli üritus äge ja võimas - hästi palju rahvast. Sain Combati ja Attacki uusi kavasid proovida, mis tõmbasid pulsi ikka korralikult üles. Üritusel oleks võinud olla tegelikult rohkem LesMillsi trenne. Käisin ka seda köietreeningut piilumas, aga kahjuks ise ei osalenud. Tundus väga äge trenn ja tahaksin kindlasti ka ise selle kunagi ära proovida. See oli ka hästi kift, et spinning oli pandud viimasele korrusele, kust neil avanes vaade kogu saalile. Lahe oli ka paaristrenn Partner Up, kus pidi erinevaid harjutusi nt burpeesid oma treeningkaaslasega tegema. Minu arust see motiveerib veelgi enam trenni tegema, kuna ei taheta ju partnerist kehvem olla. :) Paras pettumus oli minu jaoks Zumba Party, mida ootasin väga. Teadsin enamus treenereid, kes on väga ägedad, aga selline tantsude valik? Miks??? Jah, okei, ma olen osasid tantse trennis proovinud, aga usun, et seal oli ka inimesi, kes võibolla proovisid esimest korda Zumbat. Ma usun, et nad oleks tahtnud, et keegi neile natuke samme ka seletaks. Me läksime igatahes keset zumbat minema...

Teiseks, ma lootasin sealt ürituselt igasuguseid häid pakkumisi. Ja miskit seal leidus ka - ostsime nt Barebellsi tooteid, mis olid seal tunduvalt odavamad kui Kaubamajas ja need on überhead! Hea oli, et seal sai igasuguseid batoone, jooke jms testida. Aga mõned "sooduspakkumised" olid ikka parajad pettumused. Nt Fasti suur potsik valgupulbrit oli soodukaga(!) 17 eurot - no ma ei tea, ma ostsin selle Soomest XXL-st millalgi 11 euroga. Ja Njie osas sain vähemalt häid uudiseid - varsti jõuavad uued maitsed Eestisse. Lootsin ka, et ehk on mingisuguseid ägedaid pakkumisi Nike'i toodetele, aga kahjuks ei leidnud ma miskit erilist endale sealt. MyFitnessil oli kaks head pakkumist - tasuta liitumine ja kehaanalüüsi sai teha 2 euroga (ma tegin just 15-ga, damn!). Ma nii lootsin, et saan seda Selfi tiramisu mousset proovida, aga seda kahjuks seal ei pakutud. Kõik nii kiidavad seda, aga ma tahaks enne selle ära proovida, kui suure potsiku ostan. See pidavat imehästi pudru sisse sobima. No eks näis. :)

Aga lõppkokkuvõttes jäin päevaga väga rahule ja elasin selle tõbisena ilusti üle. Ja aitäh mu vahvatele trennikaaslastele, kelleta poleks see päev pooltki nii tore olnud! Teiega treeniks teinekordki! ;)

Tsaupakaa!

Vaade spinningualalt


No comments:

Post a Comment