Saturday, April 8, 2017

BeFit V nädal: back on track!

Hei!

I'm back on track - jeii, nii õnnelik selle üle.

Aga alustan siis otsast peale. Kolmapäevast reedeni võtsin veel vaikselt, kuna köha ja nohu kimbutasid mind jätkuvalt. Reedel oli mul viimane tööpäev, kuna projekt sai läbi, mille üle olen tegelikult ääretult kurb. Mulle nii meeldis seal ja mind ümbritsesid nii toredad inimesed. Seetõttu plaanisin teha ka töökaaslastega väikese istumise. Seega reedeks oli mul planeeritud täielik cheat-day. Või noh õigemini ma võtsin oma lõuna kaasa, aga tööl olles muutsin meelt ja lubasin endale viimase lõuna koos vahvate töökaaslastega. Võtsin spinatipüreesupi, peale mida hakkas mul sees täiesti keerama. Olen vist oma puhta söögiga nii ära harjunud. Pärastlõunaks tellisin sushit ja tõin igasuguseid snäkke ja alkovaba šampat. Suurem tähistamine toimus õhtul meie juures, kust ei puudunud muidugi ka alkohol (vahel harva võib ju). Edasi liikusime linna Tallinna ööelu avastama. Sai mitmes baaris käidud, üle pika aja väljas tantsitud ja kokkuvõttes veetsin nii laheda õhtu koos ägedate inimestega.

Laupäeva hommik ei olnud küll üldse tore. Võtsin peavalurohu sisse ja unistasin trenni minekust. Õnneks tablett ja korralik puder aitasid mind ja pärastlõunal vedasin end esimest korda Pirita MyFitnessisse Bodyjami. See oli nii mõnus ja käisin esimest korda treener Tatiana trennis. Vot see treener oli viimasepeal - ta seletas kõike nii hästi, nii et enam ei tundunudki see uus kava üle mõistuse raske ja temast kiirgas nii palju positiivsust. Ma juba googeldasin, kuna ja kus ta veel trenne annab, tahan kindlasti veel tema trennidesse minna, aga jama asi on see, et ta tegutseb rohkem mujal klubides kui MyFitis. Ma nii nautisin seda trenni temaga ja oli überhea tunne tagasi trennis olla. Peale jämmi oli mul veel energiat ja otsustasin jõusaali jääda. Tegin jalapäeva, aga üritan tasakesi alustada jälle, step-by-step. Brazil Butt Liftist avastasin enda jaoks kummilindi ja sellega on minu arust nii kift trenni teha ja see annab ikka mõnusa koormuse ka. Tasub käia ikka erinevates rühmatreeningutes, sealt saab palju kasulikke nippe.

Pühapäeval oli nii kaunis ilm, et mõtlesin, et tuppa ma küll istuma ei jää. Siis tuligi õnneks päästev kõne ja kutse discgolfi mängima. Kuna meid oli nii palju, siis pooled, sh ka mina, otsustasime, et ei mängi, vaid jalutame lihtsalt kaasa. Ma olen üsna koba selles mängus, nii et mul polnud üldse kahju kõrvalvaataja rollis olla. Peale discgolfi läksime veel karti sõitma - sain oma mõnusa adrenaliinilaksu. Õhtuks oli plaanitud Triinuga zumbasse minna, aga ta pidi kahjuks viimasel hetkel tervise tõttu ära ütlema. Ma läksin proovisin ikka ära, kuna pole Kärberis kunagi zumbas käinud - täitsa vahva oli. Zumba puhul on küll nii, et kõik treenerid on nii erinevad ja sellest tulenevalt ka viisid, kuidas nad trenne annavad - Sulle kas meeldib või mitte. Ma loodan väga, et kui keegi esimest korda ära käib, et siis kohe selle alusel ei otsusta, ah et nõme trenn oli ja ei lähe enam kunagi sinna. Sama asi on mul Bodyjamiga - mul on kindlad treenerid, kelle jämis ma käin. Siin on küll nii, et treeningkava on 3 kuud üks ja sama igal pool, aga isegi seal on võimalik tunnetada treenerite ja trennide erinevusi väga.

Esmaspäeva hommikul oli mul plaanitud raamatukokku minna ja siis tüdrukutega õhtustama. Nii kui ärkasin, hakkasid juba plaanid muutuma. Söin suure portsu putru ja tahtsin kohe jõuksi minna, et näha, kas on ka rohkem jõudu. :D Kahjuks jäin juba kodus jokutama, siis pidin muidugi Kaubamaja osturallilt läbi käima ja siis oli lõuna käes ja lippasin ruttu raamatukokku. Vahepeal plaanid jälle muutusid ja tüdrukud tahtsid kohe peale tööd kinno ja sööma minna. See kinoidee tuli nii eksprompt, et ei saanudki raamatukogus eriti kaua olla ja jooksin ruttu Solarise MyFiti. MyFiti suureks eeliseks on see, et neid on tõesti pea igal pool Tallinnas ja igal pool on hea trennivalik. Jõudsin kiiresti oma ülakehapäeva tehtud, liftiga üles ja voilaa, oledki kinos. Peale kino läksime Vapianosse, seal võtsin vahelduseks suppi proovida - ei olnud suurem asi. Oleks pidanud vist ikka mõne salati või täisterapasta juurde jääma. Õnneks oli trenn alla tehtud ja ei muretsenud nii väga väljassöömise pärast. Eelnevad toidud olid mul kõik valmis prepitud.
Kreemjas metsaseenesupp röstitud Portobello seente ja hakitud murulauguga, lisandiks kana.
Teisipäeval oli mul nii raske valida, kuhu trenni minna, aga valituks jäi Sh'Bam, kuna ma polnudki jõudnud veel uut kava proovida. Sh'Bami kavad on alati vahvad ja annavad lõpuks mõnusa positiivse emotsiooni nagu Bodyjam'ki. Peale tantsu jäin veel jõusaali alakeha tegema. Nii vahva on jälle lihasvalusid tunda, mitu päeva valutasin siin tuharat ja täna annab täiega ülakeha tunda, nii et raske on särki seljast võtta, aga ma ei saa kurta, ma täitsa naudin seda! ;)

Heiii, ja mis nüüd lahti läks, miks kõik head jätsid nagu Ben&Jerry, LaMuu jms igal pool soodukaga on?! See on ju minusuguse jätsihullu täielik kiusamine?! Eelmine nädal ajasin Selveritest seda brownie LaMuud nagu napakas taga ja jäingi ilma. Täna sattusin Biomarketisse, kus oli kohe mitu sorti soodukaga ja võtsin selle mustsõstra-mascarpone oma proovida. No oli küll hea ja väärt ost! ;) Ja hiljem ajasin mööda linna Lamuu Tallinn Music Weeki jaoks tehtud limited edition jätse - maapähklivõi ja passionfruiti oma. Ütleme ausalt, et ma ootasin neist midagi enamat.

Ilmselgelt jätsihull
Sain just oma pakikese ka UK-st kätte ning tahtsin kohe kookose-mandlivõid proovida. Ütleme nii, et ma ootasin sellelt midagi enamat. See on okei, aga ma jään vist ikka oma crunchy maapähklivõi juurde, millest ma ei saa ei üle ega ümber.

Grenade'i Carb Killa'd - parimad valgubatoonid!

Natuke toidu pilte ka. Proovisin esimest korda musta riisi teha - kõlbas süüa küll, aga not my favourite one. Hommikuteks ikka erinevad pudrud. Tegin jälle ka oma lemmikuid peedihakklihakotlette - no ma ei saa neist üle ega ümber.

Peedihakklihakotletid (kalkunihakkliha, riivitud peet, kodujuust, sibul, munavalge, maitseained).
1 portsjon (4tk): 257kcal, C:9  F:14,1  P:24,9
Iga päev erinev puder (täisterakaerahelbed+munavalge): maitsega valgupulbrid, vaarikad, šokolaadi-kookoschipsid, Barebellsi valgu-šokolaadipallikesed, metsmaasika kreeka jogurt, kaneelised ahjuõunad, maapähklivõi, melon, mustikad jne. Soolane puder on kodujuustu ja lõhemarjaga. Tuleb lasta oma fantaasial lennata! :)

Laupäeva õhtul andis mul veel eelmise õhtu peost tunda ja mind isutas hullult millegi magusa järele. Otsustasin siis teha Fast pannkoogijahu baasil ahjupannkooke. Pulbrile lisasin juurde nii munavalget (50g), mandlipiima (150ml) ja kaneeli. Pildilt näete, mida peale panin.
Tervislik toitumine võib olla ka magus! :)
Käisin Fitshopis Freddysid chekkamas. Kahjuks olid kõik väiksemad teksad välja müüdud ja alles olid ainult õhemad püksid. Sain lõpuks ka need überpopid püksid ära proovida. Annab küll motivatsiooni pepu treenimiseks. Ma lubasin endale, et kui saan paremasse vormi, siis ostan endale ka Freddyd. Väga mugavad ja mõnusad olid need jalas küll! :)

Ja instast avastasin enda jaoks veel ühe huvitava Rootsi brändi: ICANIWILL. Kas keegi teab, kas selle firma asju ka Eestis müüakse? Päris kifte asju teevad, hea vaheldus tavalistele Nike'dele jms.



Nädala kokkuvõte: kolmapäeva hommikul näitas kaal iga cm peal uut numbrit ehk siis kõikus 51.1 kuni 51.6kg, kõige tihedamini näitas vist 51,4kg - kas paneme selle lukku? :D Kas teie kaalud teevad ka sellist tsirkust? Iseenesest on täitsa korralik Beureri kaal, mis näitab rasvaprotsenti ja igast muid asju ka, aga ma ei võta neid numbreid kunagi puhta kullana. Aga igatahes on vahva näha, et nüüd, kus ma olen saanud natuke vabamalt võtta, korralikult (loe: rohkem) süüa, magada ja trenni teha, pole kaal tõusnud. Energiat on ka palju rohkem kohe. Loodame, et asi toimib samamoodi ka edasi. :)

Olge mõnusad!


No comments:

Post a Comment