Saturday, April 22, 2017

Befit VII nädal: korrapärast toitumist ei tohi alahinnata!

Tundub, et siin ei või vist liiga palju hõisata, et oled järje peal, sest siis sõnud kõik ära ja kõik läheb metsa. Nii täpselt juhtuski minuga! Endal on ka kohutavalt piinlik, aga ehk keegi õpib minu vigadest.

Nii alustan siis algusest. Mul oli empsil pühade ajal sünnipäev ja seega olin juba ette planeerinud cheat-day, et saaksin ka tüki kooki süüa. Kusjuures tegin empsile ka veidi tervislikuma koogi ProFeeli maasikajogurtiga. Tahtsin teha täiesti suhkruvaba koogi, kus põhirõhk on puuviljadel, aga peale profeeli lisamist oli kook üsna maitsetu ja magususest oli asi kaugel. Seega ma olin sunnitud lisama ka vaniljeekstrakti, täisteranisuküpsiste põhjale mett ja veidike ka tumedat muscovado suhkrut. See päästis natuke olukorra, aga ma ei nautinud seda kooki mitte üks raas kahjuks.

Maasika-Profeelikook: 1tk: 255kcal, S:22,5 R:13 V:11,4 

Aga minu libastumine ei piirdunud ainult ühe cheat-day'ga - kogu nv läks täiesti lappama. Sünnipäeva tähistamine oli planeeritud laupäevaks. Jõudsime kodulinna kell 04:30 reede hommikul. Enne seda olin ilusti oma toidud preppinud ja trackinud ja kõik oli tore. Koju jõudes oli meil laud kõige hea paremaga kaetud. Kõik hakkasid siis sööma ja ma ei suutnud ka end tagasi hoida ning asusin ka sööma, kell 5 hommikul !!! Õudukas! Õnneks suutsin piirduda normaalsete kogustega ja üritasin veel vaadata, mida ma suhu pistan. Reedel magasin kella 14ni ja öö ja päev olid täiesti sassis ja täielik zombie-tunne oli päev otsa. Päev algas ilusti, jooksin "hommikul" kohe poodi pudrumaterjali järgi ja tegin rahvale imehea suitsukanapudru, mis täitis kõhtu korralikult ja üsna pikaks ajaks. Peale seda lihtsalt näksisin natuke, aga korralikku vahepala ei söönud. Väsimus tegi oma töö ja sp ei tahtnud eriti süüa ka. Kuigi nüüd tagantjärgi mõeldes oleks pidanud ikka endale sisse pressima selle korraliku söögi. Ja siis oli õhtu käes ja asusime mu papsi juurde teele. Helistasin veel tee peal, et kas käin kuskil tee peal suppi söömas (kõht hakkas juba tühjaks minema) või kokatakse seal miskit. Nad grillisid parasjagu liha seal ja ütlesid, et lennaku ma kohale, küll selleks ajaks on liha valmis. No oli siis või?! Aga see-eest oli kaetud korralik snäkilaud ja toimus erinevate viskide degusteerimine. Mõtlesin alguses, et hoidun alkoholist, söön kõhu täis ja poen põhku. Aga ei, mul oli vaja ju ka kõike degusteerida ja lisaks sellele mu nälg aina süvenes. Lõppes siis asi sellega, et ma hakkasin meeletult ja mõtlemata kõike näost sisse ajama - juustu, liha, sushit, kohupiimakooki, kuivatatud õuna krõpse jms. Iseenesest ma ei kategoriseeriks kõik snäkid ebatervislike alla, aga asi oli kogustes. Ma sõin nii üle, et mul oli öösel meeletult paha olla ja ägisesin voodis. Ja hommikul olin ma loomulikult enda peale kuri. Ja miks see kõik juhtus? Sest ma ei järginud oma rutiini - ma pean päevas 4 või 5 korda korralikult sööma, muidu ma lähen lolliks ära ja mind tabavad igasugused söömahood. Eks ma ise olen nüüd targem. 

Tallinnas olen küll alati hästi ettevalmistunud. Ma ei saa aru, mis mind alati Lätis tabab?!
Õnneks peale seda jubedat ööd tõmbasin end söögiga tagasi. Sõin korraliku hommikusöögi, vahepalad olid auto peal kaasas ja lõunaks viis paps mind tiigerkrevette sööma. Ta tahtis mind juba ammu Cesises vanalinnas ühte söögikohta viia, kus osatakse mereande väga hästi teha. Ma ei olnudki kunagi tiigerkrevette tempura paneeringus söönud, aga see oli ülihea ja viis keele alla. Õhtuks kimasime empsi sünnale, kus läksin jälle kala peale välja ehk praetud koha. See oli ka väga maitsev. Muidu oli kõik okei, aga loomulikult olid meil igast head ja paremad suupisted, mida ma ka näksima pidin. Õnneks mul oli plaan valmis mõeldud, et lähen peole ja üritan nii palju tantsida ja end liigutada kui võimalik. Tol õhtul olin kainekas ning meeletud alkoholikalorid jäid tarbimata. Aga muidu sai küll nädalavahetusel mitmeid erinevaid kooke ja maiustusi proovitud. Vahepeal oli selline tunne, et jälle on jõulud ja sööd end põrsaks. Lõpus oli juba selline staadium, et ei tahtnud enam magusat nähagi, unistasin ainult soolasest.

Mmm need tiigerkrevetid.. 

See uute maitsvate toitumine ei lõppe hästi. Hetkel istun raamatukogus ja mõtlen, mida õhtuks süüa teha ja googeldan krevetiretsepte. Praegu on mul mingi "uute" toitude proovimise tuju. Siis tahaks teha veel kõrvitsapastat või -risotot. Pinterestist leidsin banaani-šokolaadi-maapähklivõi-täisteratortilla pildid. Ei tea, palju seal kaloreid on, aga tahaks tahaks tahaks?! :D Ja on see normaalne, et raamatukogu kohviaparaat paneb Sulle sunniviisiliselt suhkrut kohvi sisse, kuigi ma nullisin enne suhkrutaseme ära?! Deeeeem noh, suhkruga kohv tundub nüüd rõve mulle, vanasti oli vastupidi! :D

Trennid
kolmapäev: Bodyvive
neljapäev: Bodyjam 
reede, laupäev, pühapäev: vaba
esmaspäev: MyBeat + MyBody maraton (1,5h) - sain jälle häid uusi nippe, kuidas kummilinte kasutada
teisipäev: Bodyjam maraton (1,5h) - see oli super! Merle on üliäge treener ja ma sain sellise energialaksu sealt. 

Toidukatsetused ja poeleiud
Proovisin nüüd ka selle Alma õuna-kurgimaitselise kreeka jogurtijoogi ära. Ausõna, ma tahtsin selle välja sülitada. Nüüd ma enam ei teagi, kas julgen seda viimast uut maitset - kirsi&vanilje oma proovida. 
jubeeeeeee...

Kuna pühapäeval läks nii kiireks ja mul ei olnud väga aega mealpreppimisega tegeleda, siis läksin lihtsamat vastupanu ja ostsin esimest korda Kekava juustumaitselised kanamedaljonid ja viskasin need ahju. Need olid küll väga maitsvad, said kiiresti valmis ja 100g-s on vaid 97kcal. Neid ostaks teinekordki.

My kind of lunch breaks :)
Vahepeal ka selline shoping. See LaMuu jäts on lihtsalt superyummie! Uus somersby polnud küll suurem asi. Kuna lihavõtetel oli kohalik Maxima suht tühjaks ostetud, olin sunnitud katsetama "uut" kodujuustu ja täitsa hea oli see Piatnica oma!

Mind isutas juba pikemat aega suitsulõhe-kaerahelbepudru järgi. I'm in love with that! Totaalne soolase pudru lemmik ja ma lisasin esimest korda pudrule ka sidrunipipart - ideaalne! :)

Kui ei viitsi kokata.. "kerge" õhtusöök. Sain turult hapuoblikat -mmm kui hea see on, panen seda nüüd igale poole juurde. Kuna mul jääb õhtuks nii palju kaloreid üle, siis olen hakanud ka magusat juurde sööma ja viimasel ajal on lemmikuteks Njie pudingud koos riisihelveste ja kõige muu paremaga. Kes veel proovinud pole, siis soovitan soojalt! 

Love it! :)

Nädala kokkuvõte: ma juba veidi pelgasin kolmapäevahommikust kaalumist, kuna eelneval õhtul veinitasime Evaga. Õnneks meil polnud korralikke snäkse varutud ja piirdusime enamjaolt köögiviljadega. Kuigi kartsin hullemat, oli seekordseks suurimaks kaalunumbriks 51,5kg. Peale sellist söömaorgiat ei tohiks vist väga nuriseda või mis?!

Teie aga katsuge tublid olla ja lõpuni ilusti vastu pidada! Olge mõnusad! :)

No comments:

Post a Comment