Friday, May 26, 2017

BeFit2017 teekonna lõpp

Hei!

Vabandan väga, et pole seda postitust juba varem live'i lasknud, aga ütlen ausalt, et ega mul muud elu vahepeal polnud kui MAGISTRITÖÖ. Aga seda postitust hakkasin tegelikult kohe peale kehaanalüüsi tegemist kirjutama, nii et saate siin ehedaid emotsioone tunda..

"Tulin just MyFitnessist kehaanalüüsi tegemast ja olen kergelt öelda šokeeritud. Minu suurimaks eesmärgiks sel konkursil oli lihasmassi suurendamine, mitte kaalu alandamine. Mida ma aga kaks kuud tegin?! Lõhkusin oma lihaseid! Nagu ka siit blogist on välja tulnud, siis ma ei suutnud loobuda oma lemmikutest rühmatrennidest, aga üritasin sellele lisaks nii palju kui võimalik jõutrenni ka juurde teha. Kui olid väga kiired päevad, siis sageli piirdusin vaid kiire kardioga. 

Teine asi, mis on minu murelapseks, on see, et ma ei suutnud nii palju süüa kui peaks. Sõin haruharva oma 1600kcal täis, enamasti just cheat-day'del. Ma tean, et kui teed trenni, siis peab korralikult sööma. Ma tean seda kõike, aga tavaliselt sõin oma õhtusöögi nii hilja (tavaliselt ma enne kl 21 koju ei jõua ja teen pigem õhtuti trenni), siis oli kõht nii-nii täis, et enam ei mahtunud lihtsalt sisse. Üritasin kõige selle juures vähemalt makrosid jälgida ja lootsin sisimas, et ehk see aitab. Aga näed, ei aidanud! Ma kaotasin kaalu küll -1kg, aga rasvaprotsent tõusis isegi vähe ja lihasmass langes. :(

Okei, ühe asja pean nende tulemuste puhul ära mainima. Tallinnas mul pikkust ei mõõdetud ja kuna teadsin kogu aeg, et olen 165cm pikk, siis pandi esimesel korral 165cm sinna seadmesse. Aga Tartus mõõdeti mind üle ma ei tea kui paljude aastate ja see aparaat näitas hoopis 1cm vähem ehk 164cm. Sellest tulenevalt võib ka olla erinevusi mõõtmistes. Treener ütles, et usaldagu ma siiski rohkem peegelpilti kui mingit aparaati. Aga no see sai ikka selgeks, et lihasmassi ma ei kasvatanud. Aga peegelpildist on natuke ju ikka aru saada, et miskit natuke on ju muutunud selle kahe kuu jooksul."

Kusjuures ma olin ikka üpris endast väljas selle pärast ja kontakteerusin ka mitme teise treeneriga sel teemal. See, kelle juures ma kehaanalüüsi tegin, soovitas mul rühmatreeningud ära jätta ja kui teha, siis ainult jõutreeninguid. Aga ma tahan teha muid asju ka. Ja siis teised treenerid ütlesid, et tehku seda, mida ma armastan. Et isegi kui nt Combat ja Mybeat on kardiokad, mõjuvad need lihastele ka hästi - siinkohal mängib ka tehnika suurt rolli. Treenerid ütlesid, et kõige jubedam on see, kui hakkad miskit vastumeelt tegema, et see ei too ka tulemusi. Nii et ma hakkan tegema kõike seda, mida naudin! Kindlasti hakkan suvel palju rullitama ja ehk siis sügisest pühendun veidi rohkem jõusaalile. :)

Aga ma ei kahetse kohe kindlasti oma väikest eksperimenti, sest..

1) Sain paremasse vormi - mul on rohkem võhma ja jõudu.
2) Sain targemaks - lugesin palju, avastasin uusi toite.. lisaks avastasin ka ehk natuke "karmimaid" asju ka, et kes on toetavad sõbrad ja kes mitte? ;)
3) Leidsin väga vahvad uued tuttavad, mida ma pean tegelikult üheks suurimaks võiduks antud konkursil. Siinkohal tervitused Intale ja Eglele. Lisaks sai suheldud ka motiveerivate võistluskaaslaste Triinu, Irma ja Katriniga. Nii palju ägedaid inimesi minu ümber...:)
4) Muutusin julgemaks - proovisin uusi trenne ja toite, mängin rohkem ka erinevate kilodega jõusaalis.

Aga TULEMUSED siis.. ehk 1.mai mõõdud:

Rind: 79cm (-2cm)
Talje: 62cm (-4cm)
Puusad: 91cm (-2cm)
Reis: 53,5cm (+0,5cm)
Käsivars: 27cm (-0,5cm)

Pikkus: 164cm
Kaal: 51,3kg (-1kg)
Vanus: 25

1.märts vs 1.mai


Mis puudutab nüüd konkursijärgset perioodi, siis pean tunnistama, et peale Befit konkursi lõppu olen võtnud palju vabamalt ning toitunud ka tunduvalt kehvemini. Viimased kaks kirjutamise nädalat olid väga õudsed. Suhu läks kõike, mis juhtus ning mingid imelikud isud olid kogu aeg kallal. Üritasin magistritöö kõrvalt nii palju kui võimalik trenni jõuda ja võistlesid isegi ühel motokrossil. Nüüd on see õudus möödas ja loodan nüüd uuesti tagasi rajale kiiresti saada.

Vaidavas kauss 2017


Olge vahvad ja nautige suve! ;)

No comments:

Post a Comment